در راستای استقرار نظام شایسته سالاری جذب نیروی انسانی دانشگاه فنی و حرفه ای از طریق فراخوان
نزدیک به سه دهه است که بر اهمیت منابع انسانی به عنوان ارزشمندترین سرمایه ها در سطح سازمان ها و موفقیت آنها تأکید می شود و امروزه مدیران منابع انسانی بر این باورند که انتخاب و انتصاب افراد شایسته متناسب با جایگاه شغلی، این ارزشمندی را نمایان ساخته است.
یک سازمان هنگامی می تواند به موفقیت و اهداف راهبردی خود برسد که افرادی را جذب کرده باشد که از توانایی و علاقه برای ایفای رسالت خویش برخوردار باشند.
بنابراین، فرآیند جذب و تأمین نیرو، نقش مهمی در تسهیل موفقیت در سازمان دارد و طی سالهای اخیر تأثیرراهبردی و بالقوه فرایند جذب و تأمین افراد به نحو فزاینده ای مورد توجه قرار گرفته است؛ زیرا سرمایۀ انسانی به مثابه منبع اصلی مزیت رقابتی پایدار درحال جایگزینی با اشکال دیگر سرمایه است.
در چند روز گذشته فراخوانی از سوی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه ای به دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور ارسال شده و جهت تکمیل کادر اداری در برخی از حوزه های سازمان مرکزی دعوت بعمل آمده است.
دانشگاه فنی و حرفه ای برای نخستین بار از بدو تأسیس جهت تکمیل کادر اداری سازمان مرکزی طی فراخوانی از کارکنان شاغل در دانشکده ها و آموزشکده های فنی و حرفه ای تابعه سراسر کشور(رسمی، پیمانی، قراردادی) که واجد شرایط می باشند دعوت به همکاری کرده است.
پیش از این در سال 97 جهت تکمیل نیروهای ادارات کل حقوقی، علمی و بین المللی و امور مدرسان دانشگاه این پروسه انجام شده و فراخوان جدید جهت تکمیل کادر اداری کارشناس جذب، با مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های کامپیوتر، مهندسی صنایع و ریاضی کاربردی برای فعالیت در حوزه دبیرخانه هیأت اجرایی جذب اعضای هیأت علمی، و مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته های مهندسی صنایع، رشته های فنی و مهندسی و علوم پایه جهت فعالیت در مرکز کارآفرینی و ارتباط با صنعت و مرکز رشد و فناوری معاونت پژوهش و فناوری با حداقل 5 سال سابقه اجرایی در حوزه مرتبط صادر شده است.
این فراخوان در جهت استقرار نظام شایسته سالاری، شکوفایی استعدادهای کارکنان و جذب نیروهای متخصص و زبده جهت ارتقای کادر اداری در سازمان صورت گرفته و آشنایی کامل با نرم افزارهای سری Office ، اجرای حداقل 2 پروژه در حوزه صنعت،تجاری سازی/کسب وکار با تایید مراجع رسمی، سابقه فعالیت و همکاری با شرکت های دانش بنیان و شرکتهای صنعتی و خدماتی، آشنایی با استارتاپ ها با ارایه مدرک معتبر، آشنایی با قوانین و مقررات حوزه ارتباط با صنعت و ثبت اختراع، آشنایی با مقررات و قوانین حوزه کسب و کار و کارآفرینی، آشنایی با قوانین و مقررات مراکز رشد و فناوری و آشنایی با مقررات و آیین نامه های تجاری سازی ومالکیت فکری از جمله تخصص های مورد نیاز جهت حضور در کادر اداری معاونت پژوهش و فناوری لحاظ گردیده است.
لازم به ذکر است متقاضیان واجد شرایط، بایستی خلاصه سوابق خود به انضمام فرم 502 استخدامی حداکثر تا مورخ 20/03/98 به آدرس resume@nus.ac.ir ارسال نمایند که پس از بررسی های اولیه از متقاضیان بعد از مصاحبه حضوری و آزمون کتبی دعوت بعمل خواهد آمد.